Søndag 1. september: Gudstjeneste med nattverd

Svend Ole Kvilesjø | august 28th, 2019 - 22:38

Gudstjeneste klokken 11. Egil Torp fra Askim taler. Vi holder nattverd og etterpå samles vi til kirkekaffe. Hjertelig velkommen!

Misjonskirken Oslo Syd holder til i Ravnåsveien 3 på Holmlia, på baksiden av NAV-bygget, noen få minutters gang fra Holmlia senter / tog- og busstasjon.

Du finner oss også på Facebook.

——

Ønsker du å leie lokaler i Misjonskirken til ulike aktiviteter og tilstelninger utenom menighetens bruk er dette fullt mulig. Kontakt styrets leder, Ivar Liabø.

OBS: Vi gjør oppmerksom på at endringer i programmet kan forekomme. Følg jevnlig med. Du finner oss også på Facebook

Søndag 19. august klokken 11: Bibelundervisning

Svend Ole Kvilesjø | august 16th, 2019 - 12:21

Denne søndagen fortsetter Leif Holstad med bibelundervisning, med teamet  «Tenk om det finnes en lys og evig fremtid.» Belinda Jesse lager middag til alle som kommer denne dagen, som takk til Gud og kirken